راهنمای عملکرد و بهره برداری استابیلیزر مدل 101 8KVA

1-  پایه تکیه گاه استابیلیزر را با پیچ و رولپلاک در مناسب نصب نمایید .

2-فیوز ورودی سیستم برق را قطع نمایید .

3-با توجه به نقشه سیم بندی ، سیمهای فاز و نول و اتصال زمین ورودی و خروجی را به ترمینالهای مربوطه متصل نمایید. با توجه به توان استابیلیزر ، از سیم با سطح مقطع مناسب استفاده فرمایید .

تذکر: با توجه به وجود مدار لاین فیلتر و برای عملکرد مناسب آن ، بایستی سیمهای نول ورودی و خروجی جداگانه سیم کشی گردد و از مشترک نمودن نول خودداری شود ، همچنین استفاده از اتصال زمین مناسب برای استابیلیزر ضروری می باشد.

4-استابیلیزر را با احتیاط بر روی پایه نصب کنید .

5-فیوز ورودی سیم برق را متصل نمایید.

ابتدا حدود 3 دقیقه LED نمایشگر ON بصورت چشمک زن  روشن گریده  و تایمر تاخیر فعال میگردد وهمچنین یکی از LED   نشانگرپله ای محدوده ولتاژ ورودی روشن می شود .

پس از سپری شدن زمان تاخیر ، LED نمایشگر ON به صورت ثابت روشن می ماند و برق تثبیت شده استابیلیزر به خروجی مصرف کننده وصل می شود .

  • چنانچه ولتاژ خارج از محدوده مجاز افزایش یا کاهش پیدا کند ( با توجه به جدول عملکرد ) محافظ ولتاژ فعال گردیده و خروجی را قطع می کند ، در این نشانگر   ONبه حالت چشمک زن قرار میگیرد و یکی از LED ها قرمز High یا low چشمک می زند .
  • در صورت وصل بار بیش از اندازه به خروجی ، ابتدا برای چند ثانیه صدای آلارم شنیده می شود و سپس خروجی قطع می گردد ، در این حالت نشانگر  های   ON و Over Load به حالت چشمک زن در می آیند و پس از اتمام زمان تاخیر ، خروجی مجدداً وصل می شود( فیوز الکترونیک )  توصیه می شود در این حالت ، بارهای اضافی را خاموش نمایید .
  • توجه : با توجه به مکان نصب دستگاه و حد مجاز آمپر کنتور ، می توان جریان اضافه بار را توسط کلید نصب شده در محل ترمینالها ، بر روی 25A و یا 32A تنظیم نمود

راهنمای محصولات


Please prove you are human by selecting the Key.